پاي پرونده جنجالي اتباع چيني به سفارت اين كشور باز مي‌شود

وكيل متهمان چيني گفت: تلاش مي‌كنيم با سفارت چين رايزني‌هايي را انجام دهيم تا براي توديع وثيقه اين تبعه‌ها كمك‌هاي لازم صورت بگيرد.

پاي پرونده جنجالي اتباع چيني به سفارت اين كشور باز مي‌شود

به گزارش گروه ديگر رسانه‌هاي خبرگزاري فارس، وكيل پرونده اتباع چيني درباره آخرين جزئيات اين پرونده به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: مرحله تحقيقات پرونده رو به اتمام است، اما جلسات دادگاه هنوز تشكيل نشده.

مهدي عزيز داده قصاب با اشاره به وضعيت فعلي اين متهمان  بيان كرد: ما براي توديع وثيقه با مشكلاتي مواجه شديم، بنابراين دو موكل بنده هم چنان در زندان هستند و  تلاش مي‌كنيم با سفارت چين رايزني‌هايي را  انجام دهيم تا براي توديع وثيقه اين تبعه‌ها كمك‌هاي لازم صورت بگيرد.

مقالات مشابه:بهترين وكيل تهران

وي گفت: تمامي موارد قانوني پرونده به درستي و با دقت در حال اجراست و پس از صدور كيفر خواست جلسات دادگاه برگزار خواهند شد.

به گزارش فارس، دادستان كاشان چندي پيش از دستگيري تبعه چيني عامل انتشار تصاوير و فيلم‌هاي ارتباط خصوصي با دختران ايراني در كاشان خبر داد.

طي روزهاي اخير تصاوير و فيلم‌هاي از ارتباط خصوصي يك تبعه چيني به‌ طور گسترده در شبكه‌هاي مجازي و يوتيوب منتشرشده است. اين ۵۰ فيلم‌ها كه در يوتيوب و بدون اجازه منتشر شده مربوط به روابط خصوصي اين فرد چيني با دختران ايراني بوده كه بيشتر اين دختران زير ۱۸ سال سن داشته‌اند.

اسماعيلي، سخنگوي قوه قضائيه نيز در پاسخ به سوالي مبني بر اينكه چه برخوردي با تبعه چيني كه اقدام به انتشار عكس و فيلم‌هاي دختران ايراني كرده است مي‌شود، گفت: بعد از حادثه‌اي كه رخ داد و فيلم‌هايي كه در فضاي مجازي در ارتباط با اين موضوع منتشر شد، قوه قضائيه با همكاري ناجا ورود كرد و موفق شديم اين فرد شناسايي كنيم و يكي از همدستان او را هم شناسايي و دستگير كنيم، اين پرونده دو متهم دارد و در چارچوب ضوابط قانوني در حال اجرا است، براي اينكه اين افراد قبل از رسيدگي از كشور خارج نشوند -چون كه با قيد وثيقه آزاد هستند- ممنوع‌الخروج شدند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.