«فيس‌بوك» عليه يك سريال افشاگر/ «حقيقتي زشت» عيان مي‌شود

وكيل شركت «فيس‌بوك» عوامل ساخت سريالي افشاگر عليه اين مجموعه را تهديد به شكايت كرده است.

به نقل از ددلاين، فيس‌بوك در حال حاضر مورد هدف موجي از انتقادها به خاطر افشاگري‌هايي است كه اخيراً در موردش شده، اما اين غول رسانه‌هاي اجتماعي سعي كرده خط قرمزي بر سر راه ساخت يك سريال تلويزيوني درباره خود بكشد.

متيو رزنگارت كه يكي از وكلاي اين شركت است، به نيابت از فيس‌بوك درباره سريال «دستگاه آخرالزمان» با نقش‌آفريني كلر فوي كه بر پايه رمان پرفروش «حقيقتي زشت» ساخته مي‌شود، گفته سازندگان بايد پروژه را «بدون تكيه بر نمايش‌هاي مضحك و روايت‌هاي غلط كتاب» بسازند.

مقالات بيشتر:وكيل خوب در جنت آباد

رزنگارت كه بريتني اسپيرز را هم در ميان موكلانش دارد، اضافه كرد: با وجود اينكه مشتري ما يك چهره عمومي است، حقيقت هنوز اهميت دارد.

اوايل اين ماه خبر ساخته شدن اين سريال اعلام و ستاره سريال «تاج» براي ايفاي نقش شريل سندبرگ مدير عملياتي فيس‌بوك انتخاب شد. هنوز مشخص نيست چه كسي نقش مارك زاكربرگ مدير عامل فيس‌بوك را ايفا خواهد كرد.

رزنگارت در نامه‌اي چهار صفحه‌اي كه در اين مورد نوشته هشدار داده كه شركت انانيموس كانتنت كه تهيه‌كننده اين پروژه است، نبايد «بي‌پروا» دست به عمل بزند و خودش و ديگران از جمله تامين‌كنندگان مالي، سرمايه‌گذاران، بيمه‌گذاران، استعدادها و نمايش‌دهندگان را در معرض ريسك شكايت و دادگاه قرار دهد.

كتاب «حقيقتي زشت: درون نبرد فيس‌بوك براي برتري» نوشته شي را فرنكل و سسيليا كنگ از نيويورك تايمز است و ماه جولاي امسال منتشر شد. وكيل فيس‌بوك گفته اين كتاب پر از روايت‌هاي غلط و گول‌زننده است و تهديد كرده اگر سريال بر پايه آن ساخته شود، امكان پيگيري قضايي به اتهام افترا وجود دارد.

رزنگارت در متن خود به چند مورد اصلي اشاره مي‌كند كه شامل اين اتهام‌ها مي‌شود كه فيس‌بوك «توافقي» با دونالد ترامپ در زمان رياست‌جمهوري انجام داده يا از كاركنانش جاسوسي كرده است. او همچنين مي‌گويد اتهام‌هايي كه در كتاب مطرح شده بر پايه مصاحبه‌هاي گلچين‌شده با تعدادي از كاركنان سابق هستند كه نمي‌توانند منابع موثقي محسوب شوند.

مقالات ديگر:باغ تالار شرق تهران

بهترین سریال های ترکی

1- معصوم Masum (Innocent) (2017)

  • ژانر: رازآلود
  • امتیازها: IMDb 8.4، امتیاز گوگل 67
  • فصل ها: 1 فصل 8 قسمتی
  • دانلود

این فیلم یکی از بهترین فیلم های ترکیه ای در مورد جرم و جنایت است. Cevdet یک مامور عالی رتبه بازنشسته است و همسر او اوقات فراغتش را در آرامش دور از شهر سپری می کند. ناگهان با رسیدنِ نابهنگام خبرهایی از پسر کوچک شان، تمام نظم خانواده به هم می‌ریزد. این فیلم همچنین یکی از بهترین مجموعه های ترکیه ای در مورد جرم و جنایت است که با مشهورترین فیلم های ترکی رقابت می کند . داستان این مجموعه بسیار سریع و هیجان انگیز پیش می رود . بهترین سریال های ترکی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.