طغیان آمار مسمومیت الکلی در شهرستان محلات

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات: متاسفانه طی روز‌های اخیر میزان مراجعات بر اثر مسمومیت الکلی به اورژانس در محلات رو به افزایش است.

طغیان آمار مسمومیت الکلی در شهرستان محلاتبه گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز اراک؛ سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات گفت: متاسفانه طی روز‌های اخیر میزان مراجعات بر اثر مسمومیت الکلی به اورژانس در محلات رو به افزایش است.

مقالات بیشتر:وکیل پایه یک دادگستری تهران

خانم دکتر ولی افزود: احتمال یک طغیان جدید از مسمومیت الکلی به دلیل وجود متانول در این مشروبات وجود دارد و لازم است افراد از مصرف هرگونه الکل پرهیز کنند چرا که ممکن است همچون ادوار گذشته، از سوی برخی افراد سودجو جان شهروندان به مخاطره بیافتد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان محلات با تاکید به مراقبت خانواده‌ها نسبت به فرزندان و جوانان گفت: متاسفانه در روز‌های اخیر شاهد موارد متعددی از افرادی که به دلیل مسمومیت با الکل به اورژانس بیمارستان مراجعه کرده بودند هستیم و همچنین شاهد هستیم که افرادی که به دنبال مصرف الکل، رفتار‌های پرخطر همچون؛ نزاع و درگیری و چاقو خوردگی و تصادفات رانندگی از خود بروز میکنند، افزایش یافته که این موارد میطلبد خانواده‌ها بیشتر نسبت به مخصوصا نوجوانان و فرزندانشان کنترل داشته باشند تا بتوانیم این آمار را کاهش بدهیم و خدای نکرده شاهد اتفاقات ناگواری در این زمینه نباشیم.

خانم دکتر ولی گفت: این افراد در صورت مصرف هرگونه مواد الکلی با مشاهده علائمی مانند سرگیجه، تهوع، سردرد، اختلال بینایی، سریعا به اورژانس مراجعه کنند.

مقالات دیگر:وکیل پایه یک دادگستری در آذربایجان غربی

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.