ظفر۱۱ كليد خورد/كشف ۱۲۰۰ كيلو موادمخدر

رئيس پليس پايتخت ازكشف ۱۲۰۰ كيلو مواد مخدر و دستگيري‌ ۳۵ قاچاقچي عمده خبر داد.

به گزارش عصر امروز، سردار حسين رحيمي فرمانده انتظامي پايتخت در حاشيه يازدهمين مرحله از اجراي طرح ظفر پليس مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز شاهد اجراي اولين طرح ظفر در سال جديد و در مجموع طرح ظفر ۱۱ هستيم كه در پليس مبارزه با مواد مخدر و با همكاري پليس پيشگيري در سطح پايتخت اجرا شده است.

وي تصريح كرد: در اين طرح يك تن و ۲۲۶ كيلوگرم مواد مخدر كشف و ۴ باند متلاشي و ۳۵ قاچاقچي عمده دستگير شدند؛ همچنين ۳۸ دستگاه موتور سيكلت و خودرو‌ كشف شد.

مقالات بيشتر:بهترين وكيل مواد مخدر تهران

سردار رحيمي اعلام كرد: در اين مرحله ۳۸ نفر از اراذل و اوباش و فروشندگان مواد مخدر كه در جرايم ديگري مانند اوباشگري، خفت‌گيري و مزاحمت نواميس فعاليت داشتند نيز شناسايي و دستگير شدند.

 سردار رحيمي با بيان اينكه طرح ظفر ۱۱ در مناطق شوش مولوي، اتابك و هرندي به مرحله اجرا گذاشته شد از پلمب سه باب منزل خبر داد و گفت: ارزش ريالي مواد مخدر بالغ بر ۲۰ ميليارد تومان است.

فرمانده انتظامي پايتخت به رصد پليس در خصوص فروش مواد مخدر در فضاي مجازي اشاره و بيان داشت: نكته بسيار مهم فروش مواد مخدر در فضاي مجازي است؛ يكي از باندهايي كه شناسايي و منهدم شده و مقدار ۱۲ كيلوگرم گل از آنها كشف شده است از جمله باندهاي فعال در فضاي مجازي بودند؛ همچنين باند بزرگ ديگري در اين طرح منهدم شد؛ در اين راستا ۴۳۷ كيلوگرم مواد صنعتي كه از كشورهاي شرقي وارد كشور شده بود را رديابي كرده و تا رسيدن به مشتريان تحت نظر داشتيم؛ اين باند نيز شناسايي و اعضايش دستگير شدند.

وي‌ افزود: باند ديگري از شرق كشور شامل ۵۷۰ كيلو مواد مخدر نيز منهدم شد كه اين باند نيز در تمام مراحل تحت كنترل پليس بود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.